Alla inlägg under februari 2011

Av fanny nordin - 28 februari 2011 11:56

chaa chaa bloggen! haha :D

Klockan är snart 12, men vad gör det? Jag har ju sportlov! :)

Inatt har jag sovit dåligt, pga av att jag hade sån jävla huvudvärk och var snorig :(

Idag är det bättre med huvudvärken iaf! hoppas den försvinner under dagen! :)

16.15 ska jag övningsköra igen! Det är najs! :D haha!

bara 4 gånger kvar, sen bara teori, sen om 2 månader är jag 18 och har körkort! :D as bra :D

haha, det vart lite mycket smilisar nu, men jag är på bra humör idag :)

nu har jag inget mera att skriva:)

puss!

Av fanny nordin - 27 februari 2011 16:44

Seg söndag, som vanligt!

Har bara legat i sängen hela dagen, så har inte så mycket att skriva, men snart blir det att åka tillbaka till sverige, skulle verkligen inte orka, menmen, måste ju övningsköra så :(

Dessutom är den där jävla färjan försenad - igen! :(

Inte helt okej! 

Kan det seriöst inte bara bli sommar snart!? :o Jag bara orkar inte med vintern mera, uschusch!

Av fanny nordin - 26 februari 2011 13:55

tjenare!

har inte haft tid eller ork att blogga!

Men igår vart det att åka båt i typ 3 timmar? plus att färjan var 2 timmar sen. -.-

Satt i terminalen från typ 19.00 till 21.15 Det är inte helt okej!

Färjan skulle komma typ 19.30? Men den kom först 21.15 och den skulle vara framme 11 typ, men vi var framme 01.20 (y) :(

Men som tur var hade jag sällskap hela vägen :) jag var övertrött och skratta åt det mesta, haha!

Och nu ska jag hjälpa mamma att laga mat :)

Det blir fin middag idag, bara för att jag inte varit hemma på länge ;) hähä! :D

Det kanske kommer upp lite mobilbilder sen! kameran är i Norrtälje :(

puss&hej!

Av fanny nordin - 23 februari 2011 12:26

Hejsan!

Gick till skolan med alldeles för lite kläder imorse, haha! Men hade mina utebyxor i skåpet i skolan så var inte så mycket att göra åt :( Men iaf, det kändes som det var typ -30 grader ute! :o När jag väl var framme vid skolan var luddet (?) på luvan vitt & min halsduk med och min näsa frös som tusan :( inte helt okej.

Sen hade vi matte, ungefär 10 personer i klassen idag igen. haha, kuuul. Och så skulle vi ha svenska, vi väntade på läraren i typ 20 minuter, hon kom inte. Så det vart ingen svenska :D

Och eftersom det sket sig att träffa min pruttunge igår så kanske det blir idag ist :D

Nu ska jag nog kolla facebook och lite bloggar, sen kanske städa, om jag orkar (a) hähä :D 

bjuder på en bild på mig själv oxå :) var ett tag sen nu, känns det som :o


haha, så jätte söt oxå;)

Av fanny nordin - 22 februari 2011 20:41

tjenare!

kul skoldag idag, haha! vi var typ 9 st av typ 25st i klassen! :o

Det var ganska chill :)

Sitter och kollar på family guy och väntar på att 99 saker man måste göra innan man dör ska börja! :D om 20 minuter så ;)

Sen blir det att plugga lite, samhälla prov imorgon! :(

Men nu ska jag inte klaga! Sportlov nästa vecka :DD Det gillas ju ganska hårt! :)

haha, det är ganska knasigt att allt jag gjort idag har blivit fel! Otursdag eller vad?

Orkar inte rabbla upp allt! :o haha!

Nu prata lite med söt på msn sen tv sen plugga!

Puss på alla fina!

Av fanny nordin - 22 februari 2011 11:38



det tog jätte länge för mig att hitta det :o

bilden är iaf från Sarahs blogg :)

Av fanny nordin - 21 februari 2011 19:32

Kollade på Kissies blogg och såg denna bild!


Kom då på att jag sett en liknande bild på gossips.se!



asså snacka om att Kissie redigerar sina bilder :s

haha! fy fan!

Av fanny nordin - 20 februari 2011 16:23

Har haft bloggtorka i några dagar & har inte heller haft någon lust att blogga.

Har fortfarande ingen lust att blogga, så slänger väl in nått inlägg när jag har lust och tid! :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Fanny och jag är en tjej född 1993 och jag bor med min lillasyster i Norrtälje. Jag pluggar på gymnasiet med inriktning barn och fritid. Är det något annat ni undrar över är det bara att fråga! Ha det bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards