Alla inlägg den 10 februari 2011

Av fanny nordin - 10 februari 2011 22:36

Nu ska jag nassa kudden!

Godnatt<3

Av fanny nordin - 10 februari 2011 21:11

Guuuud vad trött jag vart nu :o

Men ska kolla på Svenska Maffia nu, se blir det att gå på date med john blund!

Imorgon blir det förhoppningsvis åland, om det inte är sån här snöstorm som det är nu! :o jag bara vägrar åka om det blåser :( usch usch!

Hörs imorgon sötisar!

Av fanny nordin - 10 februari 2011 18:32

Klicka för att förstora bilden

älskar mössan!
inte så jätte bra bild, menmen! 

Klicka för att stänga fönstret 

Av fanny nordin - 10 februari 2011 17:20

Min header var bara tillfällig, eller den blir nog där ett par dar till, tills jag har lust att kirra en ny ! Håll ut ppl!

Av fanny nordin - 10 februari 2011 17:11

Pappsen,Mamsen,5 syskon! haha :)

2 biologiska - Fredrika 16 år (tror jag! :o), Frida 12 år.

3 halvsyskon - Jennifer 22 (tror så!), Alexander 20? 21? (haha) Josefin 18 år!

Min pappa och min styvmorsa (elak jävel ;) haha, jag bara skoja :) ) bor i Eckerö Åland.

Mamma bor i Godby Finström, Åland. :)


Bilder på de orkar jag tyärr inte lägga upp för tillfället :)



På tal om annat så är jag ensam hemma tills typ 10? :( sämst!

Fredrika jobbar så att blir attt bara chilla i soffan tror jag:)

Jag fryser som ett cp och funderar på att kirra lite kaffe eller oboy kanske :)

Av fanny nordin - 10 februari 2011 15:19

Nu har jag just kommit hem, skulle varit hemma typ halv 2? men jag är ju så smidig att när jag kom till station från Frötuna, tänkte jag ta Nordrona bussen hem, missade den, såklart! Då tänkte jag fördriva tiden lite tills nästa buss gick! (en halv timme ungefär) gick till kryddan och lite sånt! Sen när jag stog i kassan var klockan typ **.40 och bussen skulle gå 42! haha! Jag gick till bussen snabbt som fan, men missade såklart den med! :o

Sen stannade jag där i en halv timme och såklart så skulle det komma ett helt jävla dagis dit (haha!!) och en massa andra ppl. Sen kom det typ sjuttioelva ppl till!!!! satan, överfullt på bussen och en massa nojs. INTE MIN DAG, kan jag ju lungt säga :)

Och plus att jag har haft mensvärk i princip hela dagen :(

Men nu har det gått över, jag är på bra humör och nu ska jag se på Legend of the Seeker! asbra! :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Fanny och jag är en tjej född 1993 och jag bor med min lillasyster i Norrtälje. Jag pluggar på gymnasiet med inriktning barn och fritid. Är det något annat ni undrar över är det bara att fråga! Ha det bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards