Alla inlägg den 9 februari 2011

Av fanny nordin - 9 februari 2011 22:46

Händelserik kväll! Nu blir det att sova! Imorgon till dagiset (eller förskolan?), guuuud vad jag saknar barnen! :( har sån jävla lust att åka pulka med barnen, haha! :D

Jag ska inte säga något om kvällen, det är nog bäst så! ;)

men nu sussa! puss på ljumsken bitches!

Av fanny nordin - 9 februari 2011 14:56

jag tycker om (att/när):

- sova

- vara med mina nära och kära

- saker går bra i livet

- jag snart är 18   

- driva med folk, (hehe)

- choklad ()

- pussas

- fotografer

- barn


jaa, men det var väl allt :)

nu ska jag städa lite, sen blir det att plugga till matteprovet!

jag har bestämt mig att från och med nu ska jag ta skolan på allvar, jag måste bli pluggis    , hähä :)

Av fanny nordin - 9 februari 2011 12:33

Jag bloggar för att jag tycker det är roligt :)

jag satsar inte på att bli sveriges största bloggerska eller nått, haha!

men jag gillar bara att skriva av mig lite, sånt kan va bra ibland :)

nu måste jag på lektion! puss!

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Fanny och jag är en tjej född 1993 och jag bor med min lillasyster i Norrtälje. Jag pluggar på gymnasiet med inriktning barn och fritid. Är det något annat ni undrar över är det bara att fråga! Ha det bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards